poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Rozdział II

Agatha leżała już w łóżku i próbuje zasnąć , ale jej to nie wychodzi . Nagle  słyszy lekkie pukanie do drzwi i mówi :
- Proszę - ma te jej słowa to pokoju wszedł Niall i powiedział :
- A ty jeszcze nie śpisz , myślałem , że tylko ja jeszcze nie śpie.
- No widzisz nie jesteś sam.
- Racja. Agatha możemy porozmawiać ?
- No pewnie , siadaj sobie gdzieś. - chłopak zrobił tak jak chciała Aga i zaczął mówić :
- Pewna jesteś , że ja mam być twoim opiekunem.
- Tak jak bym tego nie chciała to byście mojej zgody nie otrzymali.
- No w sumie masz rację , a wiesz o tym , że się przeprowadzamy wszyscy ?
- Jak to wszyscy ?
- Czyli ty jeszcze nic nie wiesz .
- O czym mam wiedzieć ? - dopytywała Agula
- Chodzi to , że będziemy mieszkać w Londynie z resztą zespołu.
 - Co ?!? - wykrzyczała
- Spokojnie , uspokój się.
- Ale jak mam być spokojna jak mam mieszkać z moimi idolami.
- No nie wiem
- No sam widzisz
- Dobra skończmy o tym gadać .
- Ok , to o czym rozmawiamy ?
- Masz tu coś do jedzenia ?
- Tu nie ale w kuchni na pewno się coś znajdzie.
- Dobra to ja ide zobaczyć.
- Poczekaj ! - krzyknęła Aga
- Ok , co się stało ?
- Przypomniało mi się , że mam żelki pod łużkiem.
- Dasz troszkę swojemu przyszłemu tatusiowi.
- No dobra - Agatha sięgnęła  paczkę Haribo i dała żarłoczkowi
- Dziękuję. - zjedli całą paczkę żelek , a potem zasnęli .


POWRÓCIŁAM !!!!  No to jest 2 rozdział trochę krótki , ale następny obiecuje dłuższy. A no i będę teraz dodawać rozdziały regularnie. Mam nadziej , że się podoba. Za wszelkie błędy PRZEPRASZAM. ;) 
~Agula


6 komentarzy:

  1. super rozdział!!

    pzdrw.i zapraszam na moje blogi;))

    OdpowiedzUsuń
  2. super...czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny i już nie moge się doczekać jak pojadą do Londynu. wstawiaj szybko i zapraszam do siebie

    http://gotta-be-you-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem jaka będzie jej reakcja na zespół. czekam na nn! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału!:)

    OdpowiedzUsuń