piątek, 27 lipca 2012

Rozdział I

Agatha jest teraz u podwórku u dziadków i się zamyśla. W  pewnym momencie zauważyła , że  jakiś czarny samochód z przyciemnionymi szybami przyjeżdża do nich. Ale sobie nic z tego nie robi i idzie się  położyć w hamaku . nawet nie wie kiedy zasnęła , przyszedł obudzić ja dziadek :
- Aga obudź się , Agatha. - wołał. Agula obudziła się , spadła z hamaku i spytała :\
- Co się stało ?
- Kochana zasnęłaś tu i jak Cię budziłem spadłaś z hamaku.
- Aha , a czemu mnie budziłeś ?
-  Bo mamy gości , a po za tym musimy poważnie porozmawiać.
- A o czym ?
-  O Twojej dalszej przyszłości. Chodź pójdziemy do domu , zjesz coś , przepierzesz się , a potem porozmawiamy.
- No dobrze. - poszliście na górę , gdzie czekała już na was babcia. Aga zjadła obiad i poszła się przebrać.
- Musimy jej prawdę powiedzieć . - powiedziała babcia
- Pewna tego jesteś ? Przecież ona nie jest jeszcze na to gotowa. - odpowiedział jej dziadek
- Trzeba jej powiedzieć , nie możemy jej dłużej okłamywać. - i w tym momencie Agatha  weszła do salonu i wykrzyczała :
- Okłamujecie mnie !
- Aguś , to nie tak jak myślisz. - powiedziała babcia
- A niby jak ?
- Usiądź skarbie to Ci wszystko wyjaśnimy. - rozmowa trwała by w nie skończone gdyby nie Niall Horan , który wszedł do pokoju. Wtedy Agatha powiedziała ;
- Nie no nie wirze , czyli to prawda ?
- Tak to prawda Agatha. - odpowiedział jej Niall
- Czyli moją kuzynką była moja idolka Demi Lovato , która zginęła również w tym wypadku.
- No tak i to jeszcze nie koniec Twojej rodziny , o której nic nie wiesz. - powiedział dziadek
 - Jak to ?!? - znowu wykrzyczała
- Uspokój się najpierw , usiądź i zaraz Ci wszystko wyjaśnimy.
- No dobrze . - zgodziła się z niechęcią. - Rozmowa znowu trwałaby w nie skończoność   ale Aga ją zakończyła mówiąc :
- Jak dobrze rozumiem to jest tak : Miałam kuzynkę idolkę , mam wujków , których nie trawię czyli Braci Jonas no i co najważniejsze jest to , że moim opiekunem prawnym będzie mój idol w sumie to osoba  , którą znam bardzo dobrze z różnych opowieści i innych źródeł informacji . Niall Horan z mojego ulubionego zespołu One Direction będzie się mną zajmował. Dobrze rozumiem ?
- Tak , masz rację. - powiedział Horan
- Jest już późno , idź się prześpij , a jutro ustalimy co robimy w takiej sytuacji. - powiedziała babcia
- No dobrze. - powiedziała Agatha i poszła do tymczasowego , swojego pokoju.

_   _   _  _
Hej :) No i mamy pierwszy rozdział , jak się podoba ? Liczę na jakieś motywujące do dalszego pisania komentarze. Z mojego względu na wyjazd nie długo nie dodam nic przez dłuższy czas , ale wiem za  to kiedy pojawi się następny rozdział. Mam nadzieję , że się podoba i nie jesteście na mnie źli. Do napisania . PA :)
 ~Agula

4 komentarze:

  1. Hym. zapowiada się ciekawie, Radzę ci zmienić grafikę :) Strasznie źle się czyta. Jest pstrokato i po prostu lepiej abyś zmieniła. Będzie przyciągać więcej ludzi. Ta niestety odstrasza. Lecz opowiadanie zapowiada się b. dobrze

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow!!super jak na pierwszy rozdział bardzo ciekavve;))czekam na następne rozdziały ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja tam nie narzekam na tło i czekam z niecierpliwością na kolejny rodział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział bardzo fajny :) czekam na nexta ;D xx

    OdpowiedzUsuń