poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Rozdział III

Agatha obudziła się o 7 rano , bo już nie mogła wstać więc postanowiła ubrać się i zrobić dla wszystkich domowników śniadanie. Kończyła właśnie i do kuchni wszedł Niall.
- Ty już nie śpisz ? - spytała go
- Nie śpię , bo mnie Twój telefon , dzwoniła jakaś Angelika ale nie odebrałem.
- Aha , to zaraz pójdę do niej od dzwonić.
- Dobra , a tak wogule to kim ona dla ciebie jest ?
- To moja najlepsza przyjaciółka , z którą chodziłam do szkoły w Hiszpanii z resztą poznasz ją.
- Fajnie , to ty idź zadzwonić , a ja zajmę się tym śniadaniem.
- Jakoś Ci nie wierzę ale dobra. - Agatha poszła do swojego pokoju po telefon , Niall chciał już zacząć jeść ale do kuchni przyszedł dziadek. No i Horan musiał poczekać na wszystkich , żeby zjeść wspólne śniadanie.
* po południ koło 16 *
Niedługo ma przyjść do Agi w odwiedziny Angela . Siedziała z żarłokiem w salonie i rozmawiali o wyjeździe do Londynu , nowej szkole , kiedy pozna resztę i o podobnych sprawach. W pewnym momencie Aga spytała Nialla :
- A nie powiedziałeś mi nadal jednego.
- A czego ?
- Skąd znasz język polski ?
- To zbyt długa i skomplikowana historia.
- Ja mam czas możesz mi opowiedzieć. - w tym momencie zadzwonił dzwonek do drzwi , a Horan na to :
- No chyba teraz nie , bo ta twoja przyjaciółka chyba przyszła .
- A no , to mi kiedy indziej powiesz , a teraz idę z czarniutką na spacer.
- Bawcie się dobrze . mam nadzieję , że ją poznam ! - krzyknął ale loczek już tego nie słyszała.
* wieczorem *
Agatha z Angeliką wracają do domu , a tak kończy się ich rozmowa :
- Angel Ty nie wiesz kto jest moim przyszłym opiekunem .
- No nie . Wiem tyle , że wyjeżdżasz do Londynu.
- Zgadza się . A chcesz go poznać ?
- Ty się jeszcze pytasz ?
- No muszę , bo może nie chcesz.
- Aga weź mnie nie denerwuj.
- Okey , uspokój się . Tylko pamiętaj on mówi po polsku bardzo dobrze , wszystko rozumie i masz mi się zachowywać przyzwoicie.
- Doba , ale tego ostatniego aż tak bardzo nie obiecuję. - i po tych słowach czarnej weszły do domu.

********
Hej ;) No i mamy już 3 rozdział . W tym tygodniu pewnie jeszcze jakiś dodam , ale to zależy od ilości komentarzy pod tym. A no i chce podziękować za tyle wejść na bloga i za liczne motywujęce mnie komentarze ;) Mam nadzieję , że się podoba . Do Napisania <3
 ~Agula

2 komentarze: