niedziela, 19 sierpnia 2012

Rozdział IV

Agatha z Angeliką są w domu , stoją przed drzwiami do pokoju , w którym jest Niall.
- Tylko pamiętaj co ci mówiłam. - uprzedziła czarną Aga.
- Tak , tak pamiętam i wiem.
- No mam nadzieję , a i jeszcze jedno nie wrzeszcz za głośno jeśli byś mogła.
- Mów kto to jest , bo nie wytrzymam.
- Czyli będziesz wrzeszczeć , no trudno.
- Gadaj , kto to jest ! - wykrzyczała Angel , a Aga otworzyła drzwi.
- O mój boże święty , OMG !!! To jest przecież Niall Horan !!! Aaa.... jak to możliwe ? itd. - tak w kółko przez jakieś 10 minut darła się czarna , a loczek gadał z żarłokiem. w końcu Angelika przestała i powiedziała:
- Czemu nie zwracacie na mnie uwagi ?
- No bo ja Cię znam , a Niall jest do tego przyzwyczajony.
- Aha... to czemu nie mówicie , żebym przestała ?
- I tak byś nie posłuchała.
- Dobra dziewczyny koniec tego gadania , musimy o czymś poważnie porozmawiać. - powiedział Horan
- A o czym ? - spytała czarniutka
- Już się boję . - powiedziała Agatha
- Nie ma czego , chodzi o to , że w niedzielę wyjeżdżamy do Londynu.
- Co ?!? - wykrzyczała Angel
- To przecież pojutrze ! - krzyczała Agulka
- Spokojnie , nie dałyście mi dokończyć.
- No to mów . - powiedziała Aga
- Jedziemy tam na tydzień , poznać chłopaków i się trochę za domowić , potem wracamy do Polski z chłopakami i po resztę Twoich Agatha rzeczy abyśmy mogli już mieszkać tam.
- Ty to masz fajnie . - powiedziała Angelika i w tej chwili do pokoju weszła jej mama. Pożegnali się i czarniutka pojechała do domu. Niall z Agą jeszcze rozmawiali jak to dalej będzie.
- Musimy już wyjeżdżać ? - spytała
- Tak , ja muszę wrócić do pracy a ciebie trzeba przygotować na życie w Londynie.
- Jaka szkoda.
- No niestety taka jest kolej rzeczy.
- A kiedy będziemy się pakować ?
- Jutro spakujesz najpotrzebniejsze rzeczy i ubrania , a po resztę wrócimy później , dobra ?
- No okey. - i poszli do kuchni na kolację


****
Hej ;) No to jest kolejny rozdział ;) Mam nadzieję , że się podoba. Następny dodam dopiero jak pod tym będzie 5 komentarzy. Więc komentujcie ;) Do napisania <3
 ~Agula

6 komentarzy:

  1. wow!!super rozdział!!pozdrw. i zapraszam do sb na http://jak-zawsze-przetrwam.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) czekam na next i zapraszam do siebie jest nowy rozdział

    http://gotta-be-you-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebisty!!!!!!
    dodawaj nn!!;))

    http://it-is-my-lifeee-bitch.blogspot.com/
    http://imagines-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń