piątek, 24 sierpnia 2012

Rozdział VI

Ten rozdział chce zadedykować mojej kochanej ( ciotce ) Puzel <333 :*

*w połowie lotu*
- Agatha , Aga obudź się . - szeptał Agulce na ucho Niall. Aguś po woli zaczęła się przeciągać , kiedy się już całkowicie obudziła , spytała Horana :
- Po co mnie obudziłeś , lądujemy czy co?
- Nie do lądowania mamy jeszcze dużo czasu.
- To po co to zrobiłeś ?
- Bo musimy porozmawiać .
- Znowu , o czym ? - spytała zdziwiona
- O chłopakach.
- A po co ?
- Nie znasz ich więc chciałbym Ci trochę o każdym z nich powiedzieć.
- Ale ja coś tam o nich wiem.
- No właśnie coś tam , nie wiadomo co i czy to jest prawda.
- Dobra no , możesz mi poopowiadać ale pod warunkiem.
- Jakim ?
- Powiesz mi coś ?
- A co ?
- Skąd znasz język polski ?
- To długa historia.
- Gadaj przecież mamy jeszcze dużo czasu do lądowania.
- O matko co ja z tobą mam.
- I będziesz jeszcze miał , to powiesz ?
- No powiem co ja mam do stracenia.
- Nic
- To zaczynam , jak byłem mały mój dziadek opowiadał mi dużo o Polsce i jakiejś rodzinie w niej. Tak mnie tym zainteresował , że chciałem nauczyć się tego języka. No i wyszło tak , że do 16 roku życia nauczyłem się polskiego.
- Ale fajnie , mnie uczył pradziadek hiszpańskiego.
- Ok , to teraz powiem ci coś o chłopakach.
- Dobrze
- Po pierwsze uczyłem ich trochę polskiego więc coś tam rozumieją.
- Hahaha..- No i tak ich rozmowa wyglądała do końca lotu.

****
Hej :) No to mamy kolejny rozdział , już 6 . Następny może dodam na koniec tygodnia albo w następnym , ponieważ jak daję Wam jakąś ilość komentarzy to dostaję ją bardzo szybko , czego się nie spodziewałam xD. Mam nadzieję , że się podoba i dostanę jakieś miłe komentarze. Do napisania <3
 ~Agula

3 komentarze:

  1. świetny rozdział!!dzięki za dedyka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. superowy rozdział. Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  3. Na blogu http://stories--about-1d.blogspot.com/ pojawiła się ankieta na konkurs "Opowiadanie miesiąca Wrzesień" Zgłosiłaś się i twój numerek w ankiecie to: 12 Namawiaj swoich czytelników do głosowania. Życzę ci powodzenia ;)
    + Dodaj się do obserwatorów. ^.^
    Abbie <3

    OdpowiedzUsuń